Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMutchnick, Evelyn S.; Anderson, James A.
TitelSucceeding at a Predominately White University: A Case Study of Graduate Students.
QuelleIn: Journal for Higher Education Management, 6 (1991) 2, S.49-55Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Black Students; College Administration; Dropout Prevention; Graduate Students; Higher Education; Hispanic Americans; Minority Groups; Program Descriptions; School Holding Power
AbstractIndiana University of Pennsylvania's Graduate Scholars Program for minority students is supported by systems that create a social-psychological "comfort zone" for participating graduate students. The program encourages interdisciplinary cooperation and a balance between the disparate concerns and perspectives of the student and departmental standards for success and academic excellence. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: